Att må bättre.

I flera dagar har jag gått in på blogg.se för att försöka skriva ett nytt inlägg. Men varje gång slutar det med att markören står där och blinkar och inte ett enda ord kommer fram när jag försöker skriva något. Jag vill kunna skriva något som betyder. Något som kan få någon annan människa att må bra eller må bättre. Få en människas tankar att skingras och kanske förstå något som han eller hon ha försökt klura ut länge. Genom ett par ord. Det är något som jag verkligen skulle vilja lyckas med. Men jag vet inte om jag någonsin kommer att lyckas med det. Men om jag gör det, så kommer jag att må bra. För då har jag hjälpt någon annan.

Permalink Känslor & Tankar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback