Den homosexuella läggningen.

Jag hatar människor som väljer att gnälla på folk som har "fel" sexuell läggning. Ja, och det jag menar med det är de som klagar och gnäller på att det är fel för två killar att kunna vara med varandra. Att hela tiden trycka ner en annan människa pga deras sexuella läggning är en antydan på ovisshet. En ovisshet om att du själv är osäker på din egen sexuella läggning. Jag tror aldrig jag har hört en kille gnälla om två tjejer som vill vara med varandra. För det, ja, det är tydligen hett. Men att två killar ska vara det, nä, fy farao och jorden går under. Ungefär. Det gör mig så jävla arg att läsa alla dessa kommentarer som finns om bögar och vad de gör. Väx upp för fan, det är 2012. Kan du som kille acceptera att två tjejer älskar varandra, då ska du också kunna acceptera att två killar ska kunna älska varandra!

Permalink Känslor & Tankar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback